PR - mentorski program
Mentorski program je namenjen osobi zaduženoj za komunikaciju u Vašoj firmi, koja će uz rad sa mentorom (jedan na jedan) po završetku programa biti obučena da:
- utvrdi trenutnu komunikacionu poziciju preduzeća, i osmisli modele razvoja
- utvrdi jasne ciljne grupe i uspostavi model komunikacije sa njima, u skladu sa ciljevima preduzeća
- okupi medije i ostvari kvalitetnu komunikaciju sa njima
- osmisli konkretne PR aktivnosti na godišnjem nivou
- uspešno i bez napora realizuje sve planirane aktivnosti
- osmisli model interne komunikacije, i aktivnosti za poboljšanje međuljudskih odnosa
- osmisli i realizuje ciljane društveno odgovorne aktivnosti u skladu sa smernicama Svetske banke, i kroz njih otvori mogućnost za povećanje prodaje usluga ili proizvoda preduzeća
Svaki modul se nastavlja na prethodni, čineći jedinstvenu celinu pomoću koje će pojedinac umeti da
- samostalno napravi strategiju komunikacije usklađenu sa misijom, vizijom i ciljevima firme
- napravi plan aktivnosti u skladu sa strategijom komunikacije
- realizuje planirane aktivnosti
- meri efekte.
Svaki modul traje po 150 minuta (dva i po sata), i sastoji se od predavanja/razgovora, i praktičnog rada na primeru sopstvene firme. Na osnovu obrađene teme, polaznik dobija zadatak za sledeću nedelju, koji bi ujedno bio i radni zadatak sa praktičnom primenom na sopstvenom radnom mestu. Rukovodilac dobija mesečne izveštaje o pređenim temama.